1 Keuze: A6 : 105 x 148 mm
A4 : 210 x 297 mm
A5 : 148 x 210 mm
A6 : 105 x 148 mm
Vierkant : 148 x 148 mm
Vierkant : 210 x 210 mm
US lang : 99 x 210 mm
A5 lang : 105 x 297 mm
2 Keuze: Sulfaatkarton 1-zijdig (Multicard)
Houtvrij offsetGenyous
HV mc glansFinesse gloss
HV mc matFinesse premium
Houtvrij offset cremeBiotop
Sulfaatkarton 1-zijdigMulticard
Sulfaatkarton 2-zijdigMulticard
Recycled FSCRebello
Ongestreken Blackextra zwart
Ongestreken Cosmo Pink
Ongestreken Pearl Grey
4 Keuze: 4/1 (Voorzijde full color en achterzijde zwart)
4/4Dubbelzijdig full color
4/0Enkelzijdig full color
4/1Voorzijde full color en achterzijde zwart
1/1Dubbelzijdig zwart
1/0Enkelzijdig zwart
1/0 witEnkelzijdig wit
1/1 witDubbelzijdig wit
6 Keuze: Schoonsnijden Meerdere opties mogelijk
Schoonsnijden
7 Keuze: Personaliseren Meerdere opties mogelijk
Personaliseren(+€ 25,00)
3 bewijsexemplarenNaar factuuradres(+€ 8,00)
8 Keuze: Eigen PostNL klantnummer
Eigen PostNL klantnummer
PostNL 24-uurs verzending
9 Keuze: 500 stuks (digitaal gedrukt)

Full color digitaal

Het digitale productieproces wordt in full color uitgevoerd en is sneller en voordeliger bij kleine oplages.
Verwachte leverdatum: dinsdag 19 november *

Staat je gewenste oplage er niet bij?

Vul hieronder in hoeveel stuks je wilt, en bereken de bijbehorende prijs.
* Prijzen zijn excl. btw en inclusief standaard levering op één Nederlands adres. De verwachte leverdatum is gebaseerd op standaard levering.
10 Keuze: dinsdag 19 november (Gratis geleverd)

Direct mail versturen

Direct mail versturen is een oude, maar nog steeds populaire en effectieve marketingmethode. Bij direct mail maak je gebruik van fysieke post om bestaande en potentiële klanten te bereiken. Het is een vorm van marketingcommunicatie waarbij de focus ligt op personalisatie. Vervolgens wordt deze op maat gemaakte post rechtstreeks naar de doelgroep gestuurd. Hierdoor biedt je als bedrijf een persoonlijke ervaring voor jouw doelgroep waardoor je laat zien dat je bereid bent om net dat extra stapje te zetten. 

Wat is direct mail?

Direct mail is een vorm van marketing waarbij fysieke post, zoals kaarten, flyers, brochures of zelfs kleine cadeaupakketten, worden gebruikt om bestaande en/of potentiële klanten te bereiken. Het is een vorm van marketingcommunicatie die wordt gepersonaliseerd en vervolgens rechtstreeks naar de doelgroep gestuurd wordt. Deze marketingstrategie zorgt voor een net iets persoonlijkere ervaring voor jouw doelgroep.

Het doel van direct mail marketing

Het doel van direct mail marketing is om een directe en persoonlijke verbinding te maken met je doelgroep. Door fysieke post te gebruiken, kun je opvallen tussen alle digitale communicatie en een échte indruk achterlaten op jouw doelgroep. Het gebruik van direct mail stelt bedrijven ook in staat om hun boodschap op maat te maken voor verschillende segmenten van hun doelmarkt, waardoor de kans op betrokkenheid en respons wordt vergroot.

Het resultaat van direct mail

Direct mail is niet zonder reden nog steeds een populaire vorm van reclame drukwerk onder bedrijven. Het is namelijk een hartstikke effectieve manier van marketing. Uit onderzoek blijkt dat direct mail een relatief hoog conversiepercentage heeft. 


Het resultaat van jouw direct mail marketing, is natuurlijk afhankelijk van verschillende factoren. Maar als we kijken naar de gemiddelde cijfers van direct mail, is het een erg aantrekkelijke marketingstrategie. Het bereik van de gemiddelde direct mail campagne ligt rond de  60% met een conversiepercentage van zo´n 10%. 

Direct mail printing

Het kiezen van de juiste drukkerij voor direct mail is van cruciaal belang om de impact van je campagne te maximaliseren. Door te investeren in hoogwaardige drukwerkmaterialen en druktechnieken, kun je ervoor zorgen dat je direct mail er professioneel uitziet en de aandacht van je doelgroep trekt. 

Direct mail voorbeelden

  • Persoonlijke brieven: Het verzenden van gepersonaliseerde brieven met relevante aanbiedingen of informatie aan individuele klanten.

  • Flyers en brochures: Het verspreiden van gedrukte flyers en brochures met productinformatie of speciale promoties naar een breder publiek.

  • Interactieve direct mail: Dit omvat direct mail stukken met interactieve elementen zoals QR-codes, augmented reality of uitklapbare secties, die de betrokkenheid van de ontvanger vergroten en de kans op respons verhogen.

Direct mail services van Printis 

  • Vanaf 1 exemplaar gedrukt

  • Grote variatie aan papiersoorten

  • De hoogste kwaliteit, digitaal drukken op onze HP Indigo-drukpersen

  • Variabele afwerkingen

  • Volledig eigen productie

Onze grafische processen

Met onze 20 jaar ervaring bieden we bij Printis de beste service/kwaliteit in drukwerk. Ons proces begint met de juiste mensen met passie voor print. Onze ordermanagers hebben gemiddeld meer dan 15 jaar grafische ervaring waardoor geen vraag teveel is. In het bestelproces kan je kiezen voor het aanleveren en bestellen van meerdere soorten, wel zo gemakkelijk wanneer je meerdere bedrukkingen in één order laat afdrukken.

Druk en afwerking

Voor het drukken van je direct mail maken wij gebruik van HP Indigo drukpersen, vele malen onderscheiden voor de hoogste kwaliteit afdrukken. Deze druktechniek maakt gebruik van vloeibare inkten welke direct droog uit de machine komt. Witte inkt en fluorescerende inkten zijn mogelijkheden om je kaarten er uit te laten springen. Hierdoor kunnen wij snel en efficiënt drukken en afwerken. Directe levering is hierdoor mogelijk en allemaal in onze eigen drukkerij.


Digitaal drukken met speciale afwerkingen is natuurlijk ook mogelijk. Een mat- of glanslaminaat maakt je mailing helemaal af en beschermt ook nog eens extra tegen beschadiging. Uiteraard kun je je ansichtkaarten ook zonder personalisatie bij ons drukken.

En zijn er nog vragen?

Neem dan contact met ons op. Via mail, chat of whatsapp kunnen wij al je vragen beantwoorden. Uiteraard mag je ook “gewoon” bellen, lekker persoonlijk en zeker zo leuk!


Voor meer informatie over direct mail en direct mail marketing tips kunt u terecht in ons blog over direct mail!